خرید هدفون مناسب


فروشگاه اینترنتی جی ام سی کالا شما را در انتخاب یک هدفون مناسب همراهی می‌کند. با ما همراi باشید:

 

از میان تمام ابزارهای روزمره که بر کیفیت زندگی تأثیر می گذارند، هدفون ها نزدیک یا در بالای لیست قرار دارند. ما با آنها می دویم، آنها را به رختخواب می بریم، آنها را در قطار و هواپیما می پوشیم - برخی از ما حتی زیر هدفون می خوریم، می نوشیم و می خوابیم. نکته؟ یک جفت خوب کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد. و یک جفت نه چندان خوب؟ نه چندان.

 بنابراین در اینجا با ما همراه باشید، و در 5 تا 10 دقیقه آینده سردرگمی را برطرف خواهیم کرد، به شما کمک می کنیم تا انتخاب های خود را محدود کنید، و حتی شاید چشم ها و همچنین گوش هایتان را باز کنید. و اگر فقط به دنبال برخی از متداول ترین سؤالات هستید. لوازم جانبی هدفون، یا می‌خواهید برای دیدن فهرستی از موارد دلخواه خود به جلو بروید، آن را دنبال کنید.

6 مرحله برای انتخاب هدفون مناسب:

چگونه از آنها استفاده خواهید کرد؟ آیا به دنبال هدفونی هستید که هنگام دویدن از بین نرود؟ یا هدفون هایی که جلوی دنیا را در هواپیمای شلوغ می گیرند؟ نکته: نحوه استفاده از هدفون باید بر نوع خرید شما تأثیر بگذارد. و انواع مختلفی دارد.

چه نوع هدفونی می خواهید؟ هدفون های روی گوش روی گوش شما قرار می گیرند، در حالی که هدفون های روی گوش تمام گوش شما را می پوشانند. و اگرچه هدفون‌های داخل گوش برای کیفیت صدای بی‌نظیر بهترین نیستند، می‌توانید جک‌های پرش را در آن‌ها انجام دهید - و از بین نمی‌روند.

سیمی میخوای یا بی سیم؟

سیمی = یک سیگنال با قدرت کامل، همیشه، اما شما به دستگاه خود (تلفن، پخش کننده mp3، تلویزیون و غیره) متصل می‌مانید. بی‌سیم = شما آزاد هستید که در اطراف حرکت کنید، حتی با آهنگ مورد علاقه‌تان با بی‌حرکتی برقصید، اما گاهی اوقات سیگنال 100٪ نیست. (اگرچه بیشتر هدفون‌های بی‌سیم دارای سیم هستند، بنابراین بهترین‌ها را از هر دو دنیا دریافت می‌کنید.)

 

بسته میخوای یا باز؟ مانند پشت بسته، بسته است،

 به این معنی که هیچ سوراخی به دنیای خارج وجود ندارد (همه چیز مهر و موم شده است). باز، مانند پشت باز، با سوراخ ها و/یا سوراخ هایی به دنیای بیرون.

 چشمان خود را ببندید، و اولی تضمین می کند که در دنیای خود باقی خواهید ماند، با چیزی جز موسیقی.

دومی به موسیقی شما اجازه می دهد تا تجربه شنیداری طبیعی تری را ایجاد کند (شبیه به یک استریو معمولی).

یک برند قابل اعتماد انتخاب کنید.

ما نماینده‌ای برای آزمایش و بررسی مارک‌ها داریم - همه آنها را در معرض خطر قرار می‌دهیم.

هدفون جدید خود را از نمایندگی مجاز خریداری کنید. و گارانتی، خدمات و پشتیبانی سازنده را دریافت کنید.

 

6 مرحله برای انتخاب هدفون مناسب

مرحله 1. نحوه استفاده از هدفون خود را مشخص کنید.

آیا هنگام مسافرت، نشستن در اتاق گوش دادن یا در باشگاه از هدفون خود استفاده خواهید کرد؟ یا شاید هر سه؟ هدفون های مختلف برای موقعیت های مختلف بهتر خواهند بود - و بقیه این راهنما به شما کمک می کند تا هدفون های مناسب خود را شناسایی کنید.

 

مرحله 2: نوع هدفون مناسب را انتخاب کنید.

بزرگترین تصمیم

 

قبل از اینکه به تغییرات بی سیم، حذف نویز، ویژگی های هوشمند و غیره بپردازیم، ابتدا باید نوع هدفون دلخواه خود را مشخص کنید، پس بیایید این کار را انجام دهیم. سه مدل اصلی هدفون عبارتند از: روی گوش، روی گوش و داخل گوش.

 

هدفون Over-Ear

بزرگ‌ترین هدفون از این سه نوع، هدفون‌های روی گوش، گوش شما را احاطه می‌کنند یا آن را محاصره می‌کنند و از طریق فشار کم روی شقیقه و فک بالایی شما روشن می‌مانند. هدفون های روی گوش هدفون های کلاسیک و سبک اصلی هستند و در دو نسخه بسته و باز عرضه می شوند. هدفون‌های پشت بسته به طور طبیعی موسیقی شما را داخل نگه می‌دارند و از شنیدن چیزی که شما در حال گوش دادن به آن هستید جلوگیری می‌کنند، در حالی که هدفون‌های پشت باز دارای منافذی هستند که به صداهای بیرونی اجازه ورود و صدای درون را می‌دهند. (اثر در اینجا صدایی طبیعی تر و جادارتر است، اما کمی بیشتر در مورد آن است.)

 

خوب

هدفون های روی گوش تنها نوعی هستند که بین گوش های شما و بلندگوهای هدفون فاصله ایجاد می کنند. در یک جفت خوب، آن فضا همان کاری را انجام می‌دهد که یک سالن کنسرت خوب انجام می‌دهد: صدایی طبیعی شما را در بر می‌گیرد، در حالی که حس فاصله بین شما و اجرا را ایجاد می‌کند. بنابراین موسیقی روی یک مجموعه خوب از هدفون های روی گوش قاتل است، به همین دلیل است که بسیاری از مهندسان صدا و تولیدکنندگان موسیقی آنها را ترجیح می دهند.

 

نه چندان خوب

شکایات معمول هدفون بیش از حد گوش عبارتند از: بیش از حد بزرگ. خیلی بزرگه کلاستروفوبیک صدای زنگ در را نمی شنوم "گوش های من احساس می کنند که داغ می شوند." بعد از یک ساعت دچار خستگی گوش می شوم. (هر چه که باشد.) اما به خاطر داشته باشید که راحتی یک موضوع ترجیحی شخصی است. برخی از هدفون‌های ممتاز با موادی مانند پوست بره و مموری فوم برای بهبود راحتی ساخته شده‌اند.

 

چه چیز دیگری؟

اگر سعی کنید با هدفون های روی گوش بدوید یا ورزش کنید، می توانند گوش های شما را عرق کنند. اما اگر در یک پرواز 6 ساعته هستید و واقعاً نیاز دارید که جلوی جهان را بگیرید، Overear بهترین کار است - به خصوص با قابلیت حذف نویز داخلی. در نهایت، بزرگتر همیشه با صدا بهتر است، و هدفون بالای گوش بزرگتر = بلندگوهای بزرگتر + عمر باتری بزرگتر (بیشتر).

 

P.S. تناسب و تکمیل روی یک جفت هدفون رده بالا اغلب بسیار زیبا است.

هدفون روی گوش

هدفون های روی گوشی معمولاً کوچکتر و سبک تر از هدفون های روی گوش هستند و از طریق فشار مستقیم روی گوش مانند گوش بند روی سر شما می مانند. هدفون های روی گوشی نیز در انواع باز و بسته عرضه می شوند، اما به عنوان یک قاعده، روی گوشی صدای بیشتری نسبت به هدفون های روی گوشی پخش می کند.

مرحله 3: هدفون بسته یا پشت باز؟

هدفون پشت بسته

در اینجا، پوشش بیرونی هیچ سوراخ یا دریچه ای ندارد و کل ساختار به گونه ای ساخته شده است که گوش شما را پوشش دهد. (البته قسمتی که صورت شما را لمس می کند و فضای بین گوش های شما و دنیای بیرون را می بندد، نوعی ماده نرم و بالشتک است.) و رانندگان به گونه ای در کاپ گوش قرار می گیرند که می فرستد) همه صدا فقط به گوش شما می رسد. این رایج ترین طرحی است که در انواع هدفون ها (هدفون های روی گوش، روی گوش و داخل گوشی) یافت می شود.

 

هدفون پشت باز

هدفون پشت باز، دریچه ها و سوراخ ها را می بینید؟ با قرار گرفتن رانندگان در معرض جهان خارج (برخلاف نشستن در گوشواره)، صدا از گوش عبور می کند و اجازه می دهد هوا به شما برسد.

 

مرحله 4: سیمی یا بی سیم؟

اول، یک تاریخچه سریع: روزی روزگاری شخصی بلوتوث را اختراع کرد، و سپس شخص دیگری بلوتوث را در یک جفت هدفون قرار داد (در اصل اولین جفت هدفون بی سیم جهان را اختراع کرد) و اگرچه بله، این به وضوح ایده خوبی بود، اما یک هدفون وجود داشت. مشکل بزرگ: موسیقی در نسل اول هدفون بلوتوث افتضاح به نظر می رسید.

 هدفون‌های بی‌سیم بلوتوث ممتاز امروزی بسیار عالی هستند، کیفیت صدا عملاً از نسخه‌های سیمی مشابه قابل تشخیص نیست. و شما دو نوع مختلف برای انتخاب دارید: بی سیم و بی سیم واقعی.

هدفون های بی سیم مانند Bose SoundSport دارای سیمی هستند که دو هدفون را به هم متصل می کند. با هدفون های بی سیم واقعاً مانند Bose SoundSport Free، هیچ سیمی برای اتصال به منبع موسیقی وجود ندارد و هیچ سیمی بین هر هدفون وجود ندارد (به زیر مراجعه کنید).

و ما می‌توانیم مزایای هدفون‌های بی‌سیم را فهرست کنیم - حس آزادی، دیگر اتصال فیزیکی به یک دستگاه و غیره - اما چرا؟ این یک چیز بیهوده است: اگر می توانید هدفون های بی سیم را بخرید، آنها را بخرید. از این گذشته، تقریباً هر جفت هدفون بی‌سیم موجود در بازار امروز با سیم نیز عرضه می‌شود، بنابراین شما همچنان بهترین‌های هر دو دنیا را دریافت می‌کنید.

 

با این حال، هنوز دو دلیل بزرگ برای در نظر گرفتن هدفون های سیمی وجود دارد. اولین مورد: اگر یک نوازنده جدی، مهندس صدا و/یا فناوری صدا هستید، بدون توجه به شرایط، هدفون های سیمی برای صدای با کیفیت بالاتر و صدای دائما بهتر می خواهید. برای علاقه مندان به موسیقی و/یا هر کسی که برای موسیقی خود زندگی می کند نیز صادق است.

 

دومین دلیل بزرگ برای اتصال بی سیم: عمر باتری.

 بلوتوث به طور مداوم باتری را تخلیه می کند و شما هرگز نمی توانید واقعاً زمان تمام شدن باتری را پیش بینی کنید. (اگرچه می توانید 10 تا 20+ ساعت را در بیشتر هدفون های بی سیم انتظار داشته باشید.)

مرحله 5: حذف نویز

جمع بندی سریع

در حالت ایده آل، در این مرحله، شما سبک هدفون خود را انتخاب کرده اید: Over-Ear، On-Ear یا In-Ear. سپس طرح پشت باز یا پشت بسته را انتخاب کردید. در مرحله بعد، مزایای فناوری های بی سیم و حذف نویز را ارزیابی کردید. اکنون، به چیزهای اضافی کوچک - اما همچنان با ارزش- می پردازیم.

در سال 1978، یک شرکت نوظهور به نام Bose شبیه به ناسا شد و استعدادهای قابل توجه خود را در برابر یک فناوری پیچیده حذف نویز که 11 سال طول می‌کشد تا هدفون‌های آن‌ها کامل شود، به کار گرفت. امروز، آن فناوری فقط بهتر است، و در واقع، نسخه خود سونی بسیار خوب است که فکر می‌کنید به نوعی از جادو یا جادو استفاده می‌کنند.

 

داستان واقعی اینجاست: دو نوع مختلف از فناوری هدفون حذف نویز وجود دارد، و هر دو برای از بین بردن سر و صدای اطراف شما کار می کنند (مانند پارس کردن مزاحم سگ همسایه یا بچه هایی که کارتون تماشا می کنند) بنابراین می توانید روی موسیقی خود تمرکز کنید. "حذف نویز فعال" یک روش جدید است که در آن صداهای ناخواسته از طریق صداهای جدید ایجاد شده حذف می شوند و برای حذف آنها طراحی می شوند. "کاهش صدای غیرفعال" هزینه کمتری دارد، نیازی به برق ندارد و از تکنیک های عایق برای جلوگیری از صدای ناخواسته استفاده می کند.

پیشینه کافی است. معامله اینجاست:

 

اگر در سه سال گذشته هدفون نخریده اید، با یک سورپرایز واقعاً خوب روبرو هستید. به سختی می توان گفت که هدفون های با کیفیت بهتر - روی گوش، روی گوش یا داخل گوش - با جدیدترین فناوری حذف نویز داخل گوشی. چه صدای یک هواپیما یا قطار شلوغ، چه شهر در شب، چه صدای کارمندان ادارات مجاور یا حتی زمزمه ماشین‌های سبک اطراف، همه چیز از بین می‌رود و چیزی جز شما و موسیقی‌تان باقی نمی‌ماند.

 

بهترین هدفون های حذف نویز واقعاً گران هستند (انتظار می رود بیش از 149 دلار هزینه شود)، و رقبای "بهترین حذف نویز" شامل MVP هایی مانند Bose و Sony هستند.

مرحله 6. گزینه ها، افزونه ها و لوازم جانبی.

شما می‌توانید هدفون بلوتوث اپیمکس مدل EH-77 را در فرشگاه اینترنتی  جی ام سی کالا تهیه کنید.

دیدگاه شما (0)